Black week - Tysiące produktów w najniższych cenach! SPRAWDŹ >>

Zestaw szklanek turystycznych Blue Ocean 3 sztuki SAN 0,30l Brunner

EAN: 8022068004426 | Kod produktu: BU0830185C.C8C

87,51  93,99  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Dobierz do zestawu:
Ilość
wysyłka 48/72h
Dostępna ilość: 4

Brunner Blue Ocean 3 sztuki SAN 0,30l zestaw szklanek turystycznych

Szklanka Blue Ocean SAN 0,30l renomowanej marki Brunner to eleganckie naczynie, które świetnie sprawdzi się na świętowanie różnych okazji czy po prostu do różnego rodzaju napoi w podróży, na wycieczce, na działce, na kempingu, na biwaku, w ogrodzie, na działce, czy na łódce bądź kajaku.

Wykonanie z wysokiej jakości materiału zapewnia trwałość i łatwość użytkowania. Materiał SAN zastosowany do produkcji szklanek Blue Ocean SAN jest nietłukący i odporny na zarysowania, więc nie straszne mu długie podróże i niecodzienne warunki. Wykazuje dużą odporność mechaniczną oraz charakteryzuje się wysoką przeźroczystością. Wykończenie jest estetyczne oraz eleganckie i do złudzenia przypomina szklanki wykonane ze szkła. Szklanka Blue Ocean SAN jest lekka, dzięki czemu transport i przechowywanie to żaden problem.

Szklanki posiadają estetyczne wykończenie we wzór z kompasem i napisem na przeźroczystym tle szklanki, co zapewnia elegancki i ponadczasowy design. Idealna dla miłośników żeglarstwa.

Szklanka Blue Ocean SAN sprzedawana jest w zestawie 3 sztuk.

kolor przezroczysty, wielokolorowy
materiał SAN
Kod produktu BU0830185C.C8C

Brunner to uznany Włoski producent akcesoriów turystyczno-kempingowych

Brunner to włoska marka produktów outdoorowych założona w roku 1960. Produkty cechują się najwyższą jakością, oryginalnym, innowacyjnym wyglądem oraz trwałością. Dzięki ich obecności w naszym turystycznym wyposażeniu, będziemy mogli cieszyć się podróżą z głową całkowicie wolną od wszelkich zmartwień. Marka Brunner, pozwala na bezproblemowe skompletowanie wyposażenia do kuchni polowej, zorganizowanie przestrzeni za sprawą szafek, składanych mebli i organizerów, a także umożliwia stworzenie odpowiednich warunków do spokojnego snu na łonie przyrody. Niezależnie od tego czy planujemy wypad za miasto na weekend, czy mamy zamiar wyruszyć w trasę na wiele tygodni, produkty Brunner sprawią, że wszystko odbędzie się po naszej myśli. 

Historia marki Brunner

Historia Brunner sięga 1960 roku, kiedy małżeństwo Roland i Loredana Brunner, postanowili założyć firmę w mieście Bolzano. Dzięki praktykom odbytym w młodości w rodzinnym sklepie z zabawkami, Roland posiadał zdolności sprzedażowe, które zmotywowały go do podjęcia decyzji o otwarciu własnego biznesu. Swoim przedsięwzięciem trafił w 10! Był to okres ekonomicznego rozkwitu i prosperity całego kraju. Wszechobecny optymizm sprzyjał rozwojowi szeroko pojętego handlu. Niszą, którą wybrał Roland było poszukiwanie nowych rozwiązań na rynku outdoorowego. Zdecydowanym atutem na drodze tych poszukiwań było uprawiane przez niego narciarstwo na zaawansowanym poziomie oraz zamiłowanie do materiałów, które w połączeniu z przedsiębiorczością pozwoliły na stworzenie kolekcji wysokiej jakości nart i sanek. Marka Brunner szybko zyskała rozgłos, a ogromna ilość zamówień sprawiła, że stała się ona rozpoznawalna na całym rynku. 

Rozwój marki Brunner

Dzięki zainwestowaniu pierwszych zysków, w 1968 roku Roland Brunner w swoim asortymencie posiadał około 1000 prestiżowych produktów i zdołał zakupić pierwszy magazyn o powierzchni 1500 m² w Bolzano. Przez wszystkie lata działalności, aż do teraz, logo marki ulegało przekształceniom. Aktualnie jego zielony kolor nawiązuje do natury i wyraża statement marki, którym jest odnawiające się życie. Obecnie katalog Brunner obejmuje aż 3 tysiące produktów. Podstawą sukcesu marki były targi, na których prezentowała ona swoje najnowsze osiągnięcia budząc tym samym powszechne zainteresowanie i budując swoją rozpoznawalność wśród miłośników podróży. Jednym z kluczowych momentów dla rozwoju Brunner, było przejęcie firmy przez syna założyciela. Tym samym kontynuowana była jej rodzinny charakter, a jednocześnie zmiana ta wniosła świeżą krew i nowe spojrzenie na produkcję sprzętu turystycznego. Za sprawą uaktualnionej wiedzy, marka Brunner została zreorganizowana, poddano ją modernizacji, wskutek czego możliwe było przyspieszenie rozwoju.

Oferta marki Brunner

Nieustanny rozwój, poszukiwanie coraz nowszych rozwiązań i jak najlepszych usprawnień przyczyniło się do stworzenia obszernego katalogu produktów, które w kompleksowy sposób zaspokajają potrzeby podróżników. Produkty marki Brunner to przede wszystkim namioty rodzinne, turystyczne, użytkowe, altany namiotowe ale też wiele innych akcesoriów biwakowych. Przeglądając ofertę marki Brunner znajdziemy również nietłukące się naczynia, sztućce, maty termiczne, pojemniki na wodę, wysokiej klasy lampy turystyczne, wygodne krzesła i stoły biwakowe, leżaki oraz akcesoria podnoszące komfort biwakowania. Projektanci Brunner dokładają wszelkich starań, aby akcesoria turystyczne zajmowały niewiele miejsca, a jednocześnie były maksymalnie funkcjonalne. W ofercie marki znajdziemy wszystko to, czego potrzebują wielbiciele caravaningu i spędzania urlopu na łonie natury.

Wysoka jakość i niezawodność

Jednym z najważniejszych wyróżników marki, jest dbałość o każdy szczegół i tworzenie produktów przy użyciu najlepszej jakości materiałów. Dzięki takiej taktyce, sprzęt Brunner jest niezawodny i może sprostać każdym warunkom. Najwyższa jakość dotyczy również wykonania oraz ergonomii projektów, za sprawą których korzystanie z nich jest w pełni komfortowe. Cechy te powodują również, że sprzęt turystyczny Brunner będzie nam służyć przez wiele kolejnych sezonów. Już od 60 lat marka udowadnia, że jest niewątpliwym liderem na rynku turystycznym.

Opinie klientów

Twoja opinia może być pierwsza.

Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość dodawania opinii.

Szczegółowe informacje odnośnie procedur związanych z opiniami o produktach przedstawione są w punkcie 10. Regulaminu. Wypełniając formularz przekazujesz nam dane osobowe. Dane osobowe w sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności.