Najczęściej zadawane pytania
Witaj Podróżniku!
Poniżej zamieściliśmy kilka naszym zdaniem istotnych pytań i udzieliliśmy na nie odpowiedzi.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Jeśli nie- zapraszamy do kontaktu!
Jakie są koszty dostawy paczki w sklepie internetowym campingshop.pl?
Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki w naszym sklepie znajdziesz pod linkiem: Koszty wysyłki.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście! Zadzwoń do nas na numer 790 506 796 i złóż zamówienie przez telefon!
Chciałbym zwrócić produkt, jak mogę tego dokonać?
W naszym sklepie masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru! Wszystkie informacje związane z dokonywaniem zwrotów znajdziesz pod linkiem: polityka zwrotów
Czy muszę się logować aby dokonać zakupów?
Nie, aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz zakładać w nim konta! Dodaj produkty do koszyka, przejdź do kasy, wybierz sposób dostawy i płatności, a w ostatnim kroku podaj adres pod jaki mamy wysłać zamówienie.
Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym?
Naszym klientom udostępniamy aż 4 wygodne metody płatności! Przelew internetowy, szybkie płatności przez PayU, odroczona płatność w ciągu 30 dni (PayU Płacę Później) oraz Płatność przy odbiorze. Dodatkowo w ramach szybkich płatności on-line przez serwis PayU istnieje możliwość zapłaty za zakupy kartami Visa lub Master Card, a także płatność BLIK. Wszystkie szczegółowe informacje o płatnościach w naszym sklepie znajdziesz w zakładce: Bezpieczne płatności.
Czy mogę zapłacić za zakupy w ratach?
Tak! Jeśli wartość Twojego zamówienia wraz z dostawą mieści się w przedziale 300 - 20.000 zł będziesz mógł skorzystać z systemu ratalnego PayU Raty.
Podmiotem udzielającym pożyczki ratalnej na zakupy jest jeden z partnerów pożyczkowych PayU: Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym, zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim. PayU pośredniczy pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową.
Czy za zakupy otrzymam paragon lub fakturę?
Oczywiście! Dla każdej transakcji w naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT: imienną lub dla firmy, w zależności od opcji, którą wybierzesz przy finalizacji zamówienia. Fakturę wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu w momencie wysyłki zamówienia lub w momencie odebrania przesyłki dla płatności za pobraniem. Jeśli życzysz sobie dołączenia papierowej wersji faktury do paczki prosimy poinformuj nas o tym.
Mam kłopot z szybką płatnością przez PayU, co teraz?
Jeśli masz kłopot z dokończeniem płatności przez PayU prosimy poinformuj nas o tym mailowo, a za swoje zamówienie zapłać przelewem tradycyjnym w tytule przelewu podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz w zakładce: Bezpieczne płatności.
Złożyłem już zamówienie, lecz chciałbym coś jeszcze dodać do przesyłki- jak możemy to rozwiązać?
Nie ma problemu! Po prostu złóż jeszcze jedno zamówienie i poinformuj nas mailowo, scalimy Twoje zamówienia i za przesyłkę zostanie naliczona tylko jedna opłata.
Złożyłem już zamówienie, lecz nie otrzymałem potwierdzenia mailowego, co teraz?
Każde zamówienie w naszym sklepie jest niezwłocznie potwierdzane wiadomością e-mail, jeśli takiej nie otrzymałeś prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. Gdy znajdziesz nas w SPAM'ie bardzo prosimy o dodanie naszego adresu e-mail do Twojej listy kontaktów, wówczas przyszłe wiadomości np. o zrealizowaniu zamówienia z pewnością dotrą bez przeszkód.
Pozdrawiamy! :)