SOTO – JAPOŃSKA NIEZAWODNOŚĆ
Marka SOTO należy do liderów rozwiązań turystycznych. Dobra renoma wynika z otwartości na innowacyjność oraz stosowania najnowocześniejszych technologii. Jakość produktów SOTO potwierdza regułę mówiącą o niezawodności japońskich produktów.
HISTORIA MARKI
Historia marki sięga lat 70. XX wieku, kiedy Hajime Yamamoto, pracował w Japonii jako producent palników przemysłowych. Temperatury w niektórych regionach tego kraju spadają do nawet -40°C, a ówcześnie rozgrzanie palnika zajmowało około 3 minut. Tak zrodziła się potrzeba opracowania rozwiązania, które pozwoli na zaoszczędzenie czasu. Producent zaprzągł do pracy zespół inżynierów o innowacyjnych, kreatywnych umysłach i w ten sposób narodziło się Shinfuji Burner. Wkrótce opracowano palnik, który ustanowił nowy standard w branży – zapłon w ciągu zaledwie 15 sekund! W 1986 roku palnik święcił triumfy zarówno wśród użytkowników indywidualnych, jak i przemysłowych.
ŚWIATOWY SUKCES SOTO
Yamamoto i jego zespół, zainspirowani tym sukcesem przedsięwzieli prace nad stworzeniem równie doskonałego palnika przeznaczonego do użytku domowego, a następnie rozwiązania dla podróżników, które byłoby w stanie sprostać trudnym warunkom. Tak właśnie powstała marka SOTO. Słowo „soto” w języku japońskim oznacza „na świeżym powietrzu”, co idealnie określa jej charakter. SOTO zostało wprowadzone na rynek światowy dopiero w 2010 roku. Jednak od tego momentu zdążyło zdobyć wiele prestiżowych nagród z branży. Aktualnie blisko połowa produktów tworzonych przez Shinfuji jest inspirowana przez ekstremalne warunki pogodowe. Lata doświadczenia, najwyższe standardy bezpieczeństwa, innowacyjne technologie oraz nieustanne kontrole stoją za funkcjonalnością palników SOTO.
NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA
Aktualnie, ogromną popularnością cieszy się model Amicus. Nic dziwnego, bo oferują doskonałe parametry grzewcze, za stosunkowo niską cenę. Palniki gazowe polecane są szczególnie osobom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tego typu urządzeniami. Do atutów tego modelu zaliczyć można z pewnością jego niską wagę i kompaktowość – cechy najważniejsze podczas przemieszczania się z bagażem na plecach. W ofercie marki SOTO znalazły się rozwiązania, które dostosowane są do różnych potrzeb użytkowników, zależnych od warunków zewnętrznych panujących podczas podróży. Oprócz turystycznych palników gazowych SOTO posiada w ofercie zapalniczki do zadań specjalnych – Pocket Torch oraz zestawy naczyń, dostosowanych do użytkowania w warunkach polowych.
DBAŁOŚĆ O KAŻDY SZCZEGÓŁ
Każdy, nawet najmniejszy element, jest poddawany rygorystycznym testom, dzięki czemu jedynie urządzenia, które przejdą je pozytywnie są dopuszczane do sprzedaży. Celem SOTO jest dostarczanie sprzętu outdoorowego o najwyższych standardach technologicznych.